22 settembre 2013

The saw lady



This will be a double post. Both in english and italian. This is why I love twitter. I wrote what I think about Another Earth and, after than, she contact me just to let me know that she was her on the most high and touching scene of all. I already knew the potential and sounds that this instrument gives thanks to Amiina, who play for some time, yet I could not help but wonder in the face of so much beauty of sound.
If I write this post is to thank you. It's been a pleasure to know about this, but even more it was a pleasure that you have contacted me. Thank you for all the beauty you create and give to all of us.

Questo sarà un post doppio sia in inglese che in italiano. Questo è il motivo per cui amo twitter. Ho scritto quello che pensavo a proposito di Another Earth e subito dopo mi ha contattato per farmi sapere che era lei a suonare nella scena più alta e più commovente di tutto il film. Conoscevo già le potenzialità di questo strumento, grazie alle Amiina, che lo suonano da diverso tempo, ma allo stesso tempo non ho potuto fare a meno di meravigliarmi di fronte a tanta bellezza nel suono. Se scrivo questo post è per ringraziarti. E' stato un piacere venire a conoscenza di questo particolare, ma è stato ancora più un piacere che mi hai contattato. Grazie per tutta le bellezza che crei e che regali al mondo.

Nessun commento: